Skip navigation

Prekių pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas:

Jūsų užsakymas bus įvykdytas per numatomą pristatymo datą (ir, jei taikoma, terminą), nurodytą išsiuntimo patvirtinime, nebent įvyktų nuo mūsų nepriklausantis įvykis. Paprastai tai yra 72-96 valandos (3-5 darbo dienos), jei užsakymą pateikiate iki 14:00 CST. Jei dėl nuo mūsų nepriklausančio įvykio negalime laikytis numatomos pristatymo datos, susisieksime su jumis ir nurodysime patikslintą numatomą pristatymo datą.


Atšaukimas:

Jei sėkmingai pateikėte užsakymą ir persigalvojote, tiesiog atsisakykite pristatymo. Prekę grąžinti galite per 14 dienų, įsitikinkite, kad grąžinate prietaisą originalioje pakuotėje.


Grįžta:

Jei prietaisą gavote, bet persigalvojote, galite jį grąžinti per 14 dienų. Būtinai grąžinkite prietaisą originalioje pakuotėje ir pridėkite visus su užsakymu pateiktus priedus.

Naudokite iš anksto apmokėtą Itella/Posti Ltd. grąžinimo etiketę, kurią gavote kartu su prietaisu.

Užklijuokite grąžinimo etiketę ant dėžutės išorinės pusės ir pridėkite gautą grąžinimo kvitą. Grąžinamą gaminį palikite bet kuriame Itella/Posti Ltd. surinkimo punkte.

Jei nebeturite grąžinimo etiketės, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo komanda per "Whatsapp", kuri gali jums išduoti naują grąžinimo etiketę.


Keitimasis:

Jei manote, kad įsigijote netinkamą gaminį, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi per "Whatsapp" ir vienas iš mūsų specialistų mielai aptars su jumis pakeitimo galimybes.


Garantija:

"Dyson" prietaisai sukurti taip, kad nuolat veiktų labai efektyviai. Jei "Dyson" prietaisas naudojamas pagal paskirtį ir sugenda per dvejų metų garantinį laikotarpį, mes privalome jį pataisyti arba pakeisti. Tačiau yra tam tikrų aplinkybių, kai "Dyson" garantija neapima prietaiso remonto ar pakeitimo. Daugiau informacijos rasite čia.